PODUSZKI SILNIKA I SKRZYNI BIEGÓW

Seryjne mocowania czyli poduszki silnika i skrzyni biegów nie wytrzymują zbyt długich przebiegów w autach używanych w motorsporcie czy też w autach ulicznych z znacznie podniesioną mocą silnika i w trakcie dynamicznej jazdy. Największą ułomnością seryjnych mocowań jest szybko zrywająca się zastosowana w nich guma która nie potrafi poradzić sobie z większymi obciążeniami którym zostaje poddawana. Bardzo często poduszka taka poprzez swoją konstrukcję upośledza również właściwości jezdne auta i nie pozwala wykorzystać jego potencjału.

Podstawowymi minusami użytkowania seryjnych mocowań OEM są m.in:

  • opóźniona reakcja napędu na wciśnięcie pedału gazu
  • pogorszona precyzja zmiany biegów
  • boczne wychylenia i przemieszczanie się silnika w komorze silnika w trakcie gwałtownych manewrów autem co zmienia rozkład masy pojazdu na gorszy.
  • niska trwałość
  • brak możliwości regulacji twardości gumowych poduszek zastosowanych w mocowaniach

Na szczęście wszystkie problemy wymienione wyżej rozwiązują i eliminują mocowania marki RACINGFLEX powodując:

  • szybszą reakcję napędu na wciśnięcie pedału gazu co powoduje zmniejszenia tzw. opóźnienia w przeniesieniu mocy na koła do minimum.
  • usztywnienie pracy lewarka skrzyni biegów oraz zwiększenie precyzji jego pracy
  • wyższą trwałość i żywotność elementów w porównaniu do części OEM lub zamienników częściach OEM
  • zmniejszenie do minimum przechyłów silnika ( w każdej płaszczyźnie ) w komorze silnika w trakcie pokonywania zakrętów co skutkuje lepszym prowadzeniem i opanowaniem auta
  • zmniejszenie lub całkowite wyeliminowanie stuków ” pod autem ” pochodzących z obijających się o siebie części metalowych zawieszonych na miękkich i słabych seryjnych gumowych mocowaniach. Np. stabilizator o trawersę
  • 0gólne usztywnienie napędu auta
  • możliwość wyboru twardości poliuretanowych wkładek dostosowanych do stylu jazdy. Wkładki i tuleje występują w wersji STREET, SPORT lub MOTORSPORT. W wybranych produktach oferujemy specjalną mieszankę poliuretany dostosowaną do silników diesla

Poduszki dostępne są w 3-ch różnych twardościach dla silników benzynowych:

  • żółte z serii STREET o twardości 75 sha zalecane są do samochodów seryjnych, lekko oraz mocno zmodyfikowanych używanych w codziennym ruchu miejskim. Polecane także do aut używanych okazjonalnie na torach. Zastosowane tuleje w sposób odczuwalny usztywniają napęd nie powodując przy tym dokuczliwych drgań samochodu.
  •  pomarańczowe z serii SPORT o twardości 85 sha zalecane są do samochodów znacznie zmodyfikowanych i używanych okazjonalnie na drogach publicznych, w weekendy lub w amatorskich wyścigach. Zastosowane tuleje bardzo odczuwalnie usztywniają napęd i powodują drgania samochodu na biegu jałowym
  • czerwone z serii MOTORSPORT o twardości 95 sha zalecane są do samochodów całkowicie przerobionych pod motorsport oraz profesjonalne wyścigi. Zastosowane tuleje w maksymalny sposób usztywniają napęd nie powodując praktycznie żadnej straty mocy spowodowanej elastycznością napędu. Tuleje te powodują znaczne drgania na biegu jałowym

Nasze mocowania wykonywane są z najwyższej jakości materiałów takich jak :

  • bardzo mocnych stopów aluminium obrabianych na frezarkach CNC
  • stali nierdzewnej
  • elastomerów poliuretanowych
  • śruby klasy 10:9 lub 12:9

ZASTOSOWANIE NASZYCH MOCOWAŃ SILNIKÓW I SKRZYŃ BIEGÓW DIAMETRALNIE I NIE DO POZNANIA ZMIENI TWOJE AUTO NA LEPSZE !!!